Klubmodul henter siden
Store Bevægelsesstjerner
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.
Info
Leg og bevægelse for dig i alderen ca. 6-12 år, som er udfordret i at deltage på et almindeligt gymnastikhold pga. en funktionsnedsættelse, handicap eller andre særlige behov. En diagnose er ikke nødvendig for din deltagelse. Holdet er lille og overskueligt, og vi forventer at din forælder/hjælper er med på holdet, indtil alle parter har sikret og vurderet, at behovet ikke længere er der.

På holdet leger vi bevægelseslege, gennemfører motorikbaner og slutter af med afspænding. Vi tilpasser aktiviteterne, så alle kan være med på egne præmisser. Vi følger en forudsigelig, fast struktur, og benytter os af piktogrammer, Time-Timer, tegn-til-tale og gentagelser.

Holdet kører i samarbejde med specialsport.dk, som er en non-profit organisation, der hjælper børn og unge med særlige behov og handicap til et aktivt foreningsliv. Trænerne på holdet har selv børn med handicap.

Prøvetimer foregår ved at man tilmelder sig som normalt, prøver holdet 1-2 gange og hvis man ikke ønsker at fortsætte på holdet, har man ret til at fortryde og få sine penge retur.

Bevægelsesstjerner er et hold for børn med særlige behov.
Gymnastik, dans, leg og bevægelse for dig i alderen ca. 6-12 år, som har særlige udfordringer.

Ved tilmelding skal barnet oprettes med egen profil i barnets navn.

Startdato
06.09.2024